POVIJEST TVRTKE – OSOBLJE
Tvrtka «DIREKCIJA ZA STANOVANJE» d.o.o. Split je osnovana u lipnju 2003. godine, a sa radom je započela 01.siječnja 2006. godine. Tvrtku je osnovala grupa visoko obrazovanih osoba s 20 -godišnjim iskustvom u strukama visoke stručne spreme nužnim u djelatnosti upravljanja. Tvrtka ima 5 djelatnika i 4 vanjska stručna suradnika sa iznimnim stručnim iskustvom. Tvrtka raspolaže osobljem 20 godišnjeg iskustva sudskog zastupanja na Sudu – te u nastavku takve specijalizacije djelatnika „DIREKCIJA“ ima iznimnu uspješnost naplate pričuve od 98 %. U financijskom dijelu raspolažemo osobljem dugogodišnjeg iskustva na poslovima financijske policije – što omogućava tvrtki maksimalno uspješno obavljanje financijskih poslova. Direktor tvrtke kao čelni čovjek magistar je prava sa 20 godišnjim iskustvom pravnog zastupnika na sudovima i na rukovodećim pravnim poslovima. Ostalo osoblje . „DIREKCIJE“ spoj je poleta mladosti i vizija iskusnog kadra. Iz odlika osoblja „DIREKCIJE“ proizlazi sposobnost tvrtke odgovorno i stručno realizirati sva prava i suvlasničke interese u svakom dijelu poslovanja: financijskom, pravnom, tehničkom, ekonomskom. Direktor naše tvrtke doprinosi edukaciji ne samo naših nego i općenito suvlasnika sudjelovanjem na HRVATSKOJ RADIO TELEVIZIJI u više navrata u nizu emisija kao „Hrvatska uživo“, „Potrošački kod“ u svezi različitih pitanja nekretnina o čemu su se i suvlasnici kao TV gledatelji mogli osvjedočiti.
_____________________________________________________________________________
DODATNE BESPLATNE USLUGE „DIREKCIJE“
Naša primarna djelatnost je upravljanje nekretninama sa osnovnim ciljem organiziranja modela upravljanja i održavanja nekretnina – drugačijeg od ostalih subjekata na tržištu sa nizom dodatnih besplatnih usluga, koje su nužne modelu uspješnog upravljanja koje poštuje osnovno ustavno načelo da je vlasništvo nepovredivo i da su suvlasnici najbolji gospodari svojom imovinom, te koje se dodatne usluge preciziraju u Međuvlasničkim ugovorima naših zgrada, kao što su:
- Svi suvlasnici naših zgrada kao rijetke u RH – su informirani sukladno članku 8. Međuvlasničkog ugovora putem oglasnih ploča na zgradi o mjesečnim računima poslovanja odnosna sa 2 izvještaja o plaćanju pričuve i mjesečnom stanju računa zgrade, te svim troškovima i računima zgrade (drugi to rade godišnje i neki posebno naplaćuju )
- Pored toga, suvlasnici ni jedne zgrade na ovom području, a rijetki u RH raspolažu dokumentacijom koju im upravitelj direktno osobno dostavlja, kao što su: Program upravljanja i održavanja zgrade, Izvješća o troškovima i računima zgrade Kalkulacije troškova zgrade, Obavijesti svim suvlasnicima o dešavanjima u zgradi u svezi upravljanja (što drugi ne obavljaju, a ako obavljaju onda i naplaćuju).
- Druga brojna dokumentacija i obavijesti mjesečno se oglašava putem oglasne ploče zgrade pored računa o poslovanju zgrade.
- Svaki sastanak suvlasnika se putem „DIREKCIJE“ kao upravitelja i servisa suvlasnika u pisanoj formi pravodobno oglašava, sve odluke usvojene Zakonom predviđenom većinom se u pisanoj formi sastavljaju od strane upravitelja prema čl. 85. st. 4. Zakona o vlasništvu, sve se odluke putem djelatnika„DIREKCIJE“ oglašavaju na oglasnoj ploči zgrade shodno članku 8. Međuvlasničkog ugovora na znanje odsutnim suvlasnicima (drugi ne obavljaju, a ako obavljaju onda i naplaćuju).
- Na zahtjev suvlasnika izrađuju se dodatne uplatnice za zajedničke troškove radi legalizacije plaćanja zajedničkih troškova u zgradi plaćanjem putem računa zgrade i eliminiranja naplate „od vrata do vrata“ za zajednički potrošak vode, struje, predstavnika suvlasnika, čišćenje zgrade.
- Obvezna je prezentacija financijskog stanja zgrade od strane djelatnika „DIREKCIJE“ na svakom sastanku Skupa suvlasnika pod prvom točkom dnevnog reda svakog sastanka suvlasnika – kao osnova za donošenje suvlasničkih odluka.
- Stalna mjesečna izrada i kvartalno oglašavanje u zgradama izvješća o pokrenutim postupcima ovrhe, te stadiju sudskih postupka po pojedinom dugovanju pričuve u zgradi.